دروغ پردازی صهیونیست ها برای تحریک افکار عمومی جهان علیه مسلمانان

هدف اسرائیل از این گونه اقدامات آن است تا توجه افکار عمومی را نسبت به زرادخانه اتمی و شیمیایی و بیولوژیکی خود که برای تسلط بر خاورمیانه تدارک دیده است منحرف سازد. شاحاک، پرفسور اسرائیلی که خبر زرادخانه اتمی اسرائیل را فاش ساخت در نوشته های خود می گوید: اسرائیل نه تنها تهدید برای ملت یهود و کشورهای عربی و خاورمیانه بلکه تهدید علیه کل جهان می باشد

نوشته: ابراهیم صلاح ترجمه: غلامرضا رفیع

اشاره: اسرائیلی ها از مدتها پیش تلاش های گسترده ای را علیه جهان اسلام با هدف بدنام کردن مسلمانان و تحریک غربی ها علیه آن آغاز کرده اند و در این راستا از هیچ کوششی از جمله نسبت دادن اعمال تروریستی به مسلمانان و حتی تحریف حقایق دینی خودداری نکرده اند. برای نمونه چندی پیش یک افسر امنیتی اسرائیل مجموعه سخنرانی هایی را در کشورهای اروپایی علیه اسلام و مسلمانان ایراد کرده است. آنچه در پی می آید ترجمه نقدی بر این شیوه مزورانه رژیم صهیونیستی و افسر اطلاعاتی آن است که توسط ابراهیم صلاح سخنگوی رسمی اتحادیه فدراسیون سازمان های اسلامی در سوئیس به رشته تحریر درآمده است و در رسانه های مختلف از جمله روزنامه «الشرق الاوسط » منتشر شده است.

مدتی پیش فردی به نام «آوی لیبکین» با معرفی خود به عنوان افسر بازنشسته دستگاه امنیتی اسرائیل، به دعوت یک سازمان مشکوک مسیحی موسوم به «دوستان اسرائیل» مجموعه سخنرانی هایی را در سوئیس و سایر کشورهای اروپایی علیه اسلام ایراد کرده است. نگارنده با شنیدن این سخنان تصمیم داشتم در فرصتی مناسب ادعاهای وی را پاسخ داده و آن را مورد ارزیابی قرار دهم. ولی از آنجا که انجام این کار در آن موقع میسر نشد اکنون تصمیم گرفته ام که در این نوشته سخنان وی را به نقد بکشم و در این راستا از مهمترین بخش های آن آغاز می کنم. سخنران اسرائیلی، اظهارات خود را با آیه ۵۱ سوره مائده آغاز کرده و با تفسیری غیرواقعی از آن می گوید: قرآن در این آیه به مسلمانان امر می کند که یهود و نصارا را به عنوان دوست برنگزینند. هر چند وی این آیه را از سوره مائده نقل کرد ولی به آیات دیگر همین سوره که از محبت و احترام به اهل کتاب اعم از یهودی و نصارا سخن گفته و ازدواج و خوردن غذای آنها را برای مسلمانان حلال دانسته، هیچ اشاره ای نکرده و همه آنها را نادیده گرفته است. برای روشن شدن این موضوع، در اینجا موضع و نظر کلی اسلام را در قبال بشریت به طور عام و اهل کتاب به طور خاص بیان می کنیم.

پیامبر (ص) به عنوان هدایتگر و بشارت دهنده از جانب خداوند مبعوث شد. قرآن کریم در این باره در سوره اعراف آیه ۱۵۸ می فرماید: «قل یا أیهاالناس انی رسول الله الیکم جمیعا الذی له ملک السموات و الارض لااله الا هو یحیی و یمیت».

(ای رسول ما به مردم بگو که من بر همه شما رسول خدایم، خدایی که آسمان و زمین همه ملک اوست و هیچ خدایی جز او نیست و او زنده می کند و می میراند). قرآن همچنین در سوره حجرات آیه ۱۳ خطاب به عامه مردم می فرماید: «یا ایهاالناس انا خلقناکم من ذکر و انثی و جعلناکم شعوباً و قبائل لتعارفوا ان اکرمکم عندالله اتقیکم». (ای مردم ما همه شما را نخست از مرد و زنی آفریدیم و آنگاه شعبه های بسیار و فرق مختلف گردانیدیم تا قرب و بعد نژاد و نسب یکدیگر را بشناسید و بدانید که اصل و نسب و نژاد مایه افتخار نیست بلکه بزرگوارترین شما نزد خدا با تقوا ترین شما هستند). خداوند در آیه مذکور می فرماید که ما شما را به صورت قبایل و نژادهای مختلف آفریدیم تا یکدیگر را بشناسید نه اینکه با یکدیگر بجنگید و ملاک برتری  شما بر یکدیگر نیز عمل صالح در جهت خیر و صلاح بشریت و پرهیزکاری است. علاوه بر این از نظر اسلام تفاوت موجود در رنگ، زبان و اعتقادات انسان ها از جمله سنت ها و قوانین الهی و وسیله ای برای تکامل و پیشرفت بشریت می باشد. خداوند راجع به این موضوع در سوره روم آیه ۲۲ می فرماید:  «و من آیاته خلق السموات و الارض و اختلاف السنتکم و الوانکم» (یکی از آیات الهی خلقت آسمانها و زمین است و دیگری اختلاف زبانها و رنگهای شما آدمیان می باشد). منظور این آیه این است که خداوند اگر می خواست همه انسانها اعم از مسلمان، یهود و نصارا را به صورت یک امت واحد قرار می داد ولی وجود بینش ها و اعتقادات مختلف خود یکی از سنت های ثابت و محکم الهی است. از این رو خداوند در سوره هود آیه ۱۱۸ می فرماید: «ولو شاء ربک لجعل الناس امه واحده و لایزالون مختلفین» (اگر خدا می خواست همه ملل و مذاهب را یک امت می گردانید و لیکن دائم همه ملل و اقوام دنیا گوناگون خواهند بود).

اسلام همچنین ایمان آوردن یا ایمان نیاوردن به آئین الهی را جزو حقوق انسان می داند و در سوره کهف آیه ۲۹ می فرماید: «و قل الحق من ربکم فمن شاء فلیومن و من شاء فلیکفر» (و بگو این حق همان است که از جانب پروردگار شما آمد پس هر که می خواهد ایمان بیاورد و هر که می خواهد کافر شود). خداوند همانگونه که اصل آزادی انتخاب را برای انسان به رسمیت شناخته، اکراه و اجبار در پیروی از دین را نیز کاملاً حرام می داند و در سوره بقره آیه ۲۵۶ می فرماید: «لااکراه فی الدین» (در دین هیچ اجباری نیست) چرا که اسلام به معنای صلح و آشتی با خود و دیگران و طبیعت و نیز تسلیم در برابر اراده و خواست خداوند و خالق و صاحب این جهان هستی می باشد. از این رو خداوند در قرآن همه ادیان الهی را تحت عنوان اسلام قلمداد می کند و در این باره در سوره آل عمران آیه ۸۴ می فرماید: «قل آمنا بالله و ما انزل علینا و ما انزل علی ابراهیم و اسماعیل و اسحاق و یعقوب و الاسباط و ما اوتی موسی و عیسی و النبیون من ربهم لانفرق بین احد منهم و نحن له مسلمون» (بگو ای پیامبر به خدای عالم و کتاب و شریعتی که به خود ما نازل شده و آنچه به ابراهیم و اسماعیل و اسحاق و یعقوب و فرزندانش نازل شد و آنچه به موسی و عیسی و پیامبران دیگر از جانب پروردگارشان آمد به همه ایمان آوردیم و فرقی میان هیچ یک از پیامبران خدا نگذاریم زیرا مطیع فرمان خدا هستیم.

اسلام همچنین از آئین یهودی و مسیحیت کاملاً با احترام یاد می کند و این ادیان را بخشی از شریعت هدایتگر الهی می داند که در دوره های مختلف برای هدایت بشر فرستاده است. از این رو خداوند در سوره مائده آیه ۴۴ می فرماید: «انا انزلنا التوراه فیها هدی و نور» (ما تورات را که در آن هدایت و روشنایی دلها است فرستادیم).

از سوی دیگر خداوند در همین سوره مائده در آیه ۴۶ می فرماید: «وقفینا علی آثار هم بعیسی ابن مریم مصدقاً لما بین یدیه من التوراه و آتیناه الانجیل فیه هدی و نور» (و از پی آن رسولان، عیسی پسر مریم را فرستادیم که تصدیق به درستی توراتی که در دست او بود داشت و انجیل را نیز بر او فرستادیم که در آن هدایت و روشنایی دلها بود).

قرآن همچنان از اهل کتاب (یهود و نصارا) کاملاً با محبت و بزرگی یاد می کند.

و در سوره آل عمران آیه ۱۹۹ می فرماید: «و ان من اهل الکتاب لمن یؤمن بالله و ما انزل الیکم و ما انزل الیهم خاشعین لله لایشترون بآیات الله ثمناً قلیلا اولئک لهم اجرهم عندربهم.» (برخی از اهل کتاب کسانی هستند که به خدا و کتاب آسمانی شما و هم کتاب آسمانی خودشان ایمان آوردند در حالتی که مطیع فرمان خدا بوده آیات خدا را به بهای اندک نفروشند آن طایفه اهل کتاب را نزد خدا پاداش نیکو است).

قرآن برای اهل کتاب (یهود و نصارا) جایگاه والایی را قایل شده است و خداوند ازدواج با آنها را برای مسلمانان مباح دانسته است و در سوره مائده آیه ۵ می فرماید: «الیوم اُحل لکم الطیبات و طعام الذین اوتوا الکتاب حل لکم و طعامکم حل لهم و المحصنات من المؤمنات و المحصنات من الذین اوتوا الکتاب». (امروز چیزهای پاکیزه بر شما حلال شده است. طعام اهل کتاب بر شما حلال است و طعام شما نیز بر آنها حلال است و نیز زنان پارسای اهل کتاب بر شما حلالند).

ازدواج در اسلام نهاد و رکنی مهم به شمار می رود و باعث نزدیک شدن ملت ها و تمدن ها به یکدیگر و نیز گسترش صلح و صفا و همکاری میان آنها می شود. تا جایی که گسترش اسلام در اندونزی با ۲۰۰ میلیون مسلمان از طریق بازرگانی و ازدواج صورت گرفت و هرگز ارتش و سپاه مسلمانی به آن سرزمین لشکرکشی نکرد.

آنچه گفته شد موضع اسلام در قبال اهل کتاب بود. بنابر این چگونه ممکن است مسلمانان با آنها پیوند ازدواج و خویشاوندی داشته باشند و خود را در غم و اندوه آنان شریک بدانند در حالی که این سخنران اسرائیلی با استناد به آیه ۵۱ از سوره مائده اعلام کرده که قرآن به مسلمانان امر می کند که با یهودیان دوست نشوند و آنان را به قتل برسانند.

برای روشن شدن معنا و مفهوم این آیه دانستن این نکته ضروری است که قرآن کریم طی ۲۳ سال بر پیامبر (ص) نازل شد و علاوه بر آوردن شریعت جدید به بررسی برخی مشکلات اجتماعی، و سیاسی نظامی پرداخت و بسیاری از پرسش ها و سئوالات مردم را پاسخ داد.

گفتنی است که در آن زمان برخی قبایل نصرانی در شمال جزیره العرب و برخی قبایل یهودی نیز در نزدیکی شهر مدینه سکونت داشتند و مرزهای جزیره العرب از شرق تحت نفوذ امپراتوری ایران و از شمال تحت نفوذ امپراتوری روم مسیحی بود.

برای نمونه قبیله خیبر که بخشی از قلمرو دولت اسلامی مدینه به شمار می رفت تمامی معاهده ها و پیمان هایی را که با پیامبر بسته بود نقض کرد و با بت پرستان در جنگ احزاب علیه مسلمانان همدست شد. همینطور در جنگ تبوک نیز برخی قبایل به رومی های نصرانی پیوستند که این آیه نازل شد که «لاتتخدوا الیهود و النصاری اولیاء». (یهود و نصارا را به دوستی برمگزینید). یعنی به آنها گوشزد می کرد که بر ضد مسلمانان هم پیمان نشوید. تفسیر «بعضهم اولیاء بعض» نیز در این آیه به معنای این است که منافع مشترک یهود و نصارا بر ضد مصالح اسلام در حال شکل گیری و نزدیک شدن است. از این رو آیه مذکور در رابطه با حادثه ای مشخص و معین و در قالب و سیاق سیاسی و نظامی که شرایط آن زمان ایجاب می کرد نازل شده است و به هیچ وجه برای کل یهودیان و نصارا عمومیت نداشته. از این گذشته سفارش به عدم برقراری دوستی با آنها نیز نه به دلیل اعتقادات و دینشان بلکه به خاطر دشمنی شان با مسلمانان بوده است. برای نمونه پیامبر (ص) به پیروان خود دستور داد برای در امان ماندن از خطر دشمنان به حبشه مهاجرت و نزد پادشاه مسیحی آن سرزمین زندگی کنند و او نیز به گرمی از مسلمانان استقبال کرد و آنان را مورد حمایت خود قرار داد. پیامبر همچنین با «ماریه» یک قبطی مصری که مقوقس پادشاه مسیحی مصر به وی هدیه داده بود ازدواج کرد. پیامبر (ص) همچنین «صفیه» را که یک یهودی بود به همسری برگزید.

علاوه بر اینها هارون الرشید با شارلمانی پادشاه فرنگ پیمان همکاری امضا کرد و بین آنها هیات های مشترک و هدایای زیادی رد و بدل شد. از سوی دیگر پزشک صلاح الدین ایوبی یک یهودی و مادر محمد فاتح یکی از پادشاهان ترک عثمانی نیز مسیحی بود.

از این رو به خوبی مشاهده می شود که مسلمانان با اهل کتاب رفتاری محبت آمیز و توأم با احترام داشته اند و مسایلی همچون ازدواج، همکاری های مختلف و حسن همجواری بین آنها معمول بوده است.

روابط مسلمانان با اهل کتاب همواره از این قاعده پیروی کرده مگر در جنگهایی که فرنگ به نام جنگ های صلیبی علیه جهان اسلام به راه انداخت.

حتی در این شرایط نیز صرفا با کسانی که دست به جنایت می زدند به عنوان دشمن برخورد می شد. این نوع رفتار الهام گرفته از فرمایش خداوند است و در سوره عنکبوت آیه ۴۶ می فرماید: «ولا تجادلوا اهل الکتاب الا باالتی هی احسن الا الذین ظلموا منهم و قولوا آمنا بالذی انزل الینا و انزل  الیکم و الهنا و الهکم واحد و نحن له مسلمون».

(با اهل کتاب جز به نیکوترین شیوه مجادله نکنید، مگر با آنها که ستم پیشه کردند و بگویید به آنچه بر ما نازل شده و آنچه بر شما نازل شده است ایمان آورده ایم و خدای ما و خدای شما یکی است و ما در برابر او گردن نهادیم.»

بنابراین ادعای اینکه اسلام جامعه بشری را به دو گروه یکی دارالاسلام یا سرزمین مسلمانان و دیگری دارالحرب یا سرزمین محاربین تقسیم کرده است،  دروغی بیش نیست. در همین راستا سخنران اسرائیلی در اظهاراتی سراسر کذب علیه  اسلام می گوید: اسلام نه تنها یهود و نصارا بلکه،  هندوها، چینی ها و ژاپنی ها و همه ملت های غیرمسلمان را دشمن و محارب و قتل آنها را واجب می داند ولی ضعف کنونی مسلمانان باعث خودداری آنها از ارتکاب چنین اعمالی شده است.

برخلاف ادعاهای دروغین وی، اسلام نه دارالحرب بلکه دارالعهد است و ارزش زیادی برای عهد و پیمان با دیگران قایل بوده و کشورهای جهان موافقتنامه ها و معاهده های بسیاری را با مسلمانان امضاء کرده اند. علاوه بر این هم اکنون شمار زیادی از مهاجرین مسلمان در کشورهای جهان بسر می برند و به دلیل اعتمادی که به آنها وجود دارد آزادانه در این کشورها زندگی می کنند. در همین راستا قرآن به مسلمانان امر می کند که به وطن جدید خود عشق بورزند و وفادار باشند و در شرایط صلح و جنگ همواره از آن دفاع کنند. قرآن در سوره انفال آیه ۷۳ می فرماید: «و ان استنصروکم فی الدین فعلیکم النصر الا علی قوم بینکم و بینهم میثاق». (اگر از شما یاری طلبیدند باید به یاری شان برخیزید مگر آنکه بر ضد آن گروهی باشد که میان شما و ایشان پیمان بسته شده باشد). مسلمانان ۸۰۰ سال بر اندلس حکومت کردند و مسیحیان و یهودیان در آنجا به زندگی خود ادامه می دادند و بنا به اعتراف خود آنها دوره حکومت مسلمانان بر اندلس، عصر طلایی آزادی و برابری آنها بوده و میلیون ها مسلمان و مسیحی اسپانیایی آزادانه در کنار یکدیگر زندگی می کردند. ولی با سقوط آخرین دژهای مسلمانان علی رغم همه عهد و پیمان ها و معاهده هایی که با مسلمانان در ارتباط با محترم شمردن دین و حقوق آنها وجود داشت، تمامی مسلمانان را اخراج و یا وادار به پذیرش مسیحیت کردند. تا جایی که حتی یک مسلمان هم در آنجا باقی نماند. علاوه بر این وسایل شکنجه ای که در دادگاههای تفتیش عقاید مورد استفاده قرار می گرفت هنوز در موزه شهر کارکاسون فرانسه وجود دارد.

گفتنی است که با این حال بنا به اعتراف مورخین یهودی، مسلمانان در شمال آفریقا و ترکیه از آوارگان یهودی رانده شده از اندلس استقبال کردند و به آنها پناه دادند.

ولی ادعای سخنران اسرائیلی مبنی بر اینکه اسلام با محبت و دوستی آشنا نیست و میانه ای ندارد و واژه دوستی از جمله دوستی با همسایگان در قرآن ذکر نشده چیزی جز مغالطه و دروغ پردازی از سوی وی نیست.

چرا که قرآن پر از واژه هایی است که مسلمانان را به دوستی خداوند و پیامبر و دوست داشتن مؤمنین اعم از مسلمان و اهل کتاب سفارش می کند. بخاری حدیثی را از پیامبر نقل کرده است که حضرت فرمود: «جبرئیل همواره مرا راجع به همسایه سفارش می کرد تا جایی که پنداشتم برای او ارث تعیین خواهد کرد». همچنین نقل شده است که روزی پیامبر (ص) به همراه صحابه خود از محلی می گذشت که در همین هنگام عده ای جنازه ای را برای دفن به گورستان می بردند، پیامبر بلافاصله ایستاد و وقتی صحابه به ایشان گفتند که یا رسول الله این جنازه یک یهودی است، پیامبر در پاسخ فرمودند: مگر نه اینکه انسان است؟

ولی تلاش برای متهم ساختن اسلام به تروریسم و متهم شدن مسلمانان به انفجار ساختمان مرکز فدرال در اوکلاهما در سال ۱۹۹۴ نیز حکایت دیگری دارد زیرا در نهایت پلیس آمریکا، چند آمریکایی سفیدپوست را به عنوان عاملان انفجار دستگیر کرد و «مک وی» عامل اصلی این انفجار به اعدام محکوم گردید و همزمان با اعلام این خبر شایع شد که «موساد» با انجام این عملیات قصد داشت با نسبت دادن آن به مسلمانان افکار عمومی آمریکایی ها را علیه اسلام برانگیزد. از این رو تلاش کنونی سخنران اسرائیلی مبنی بر متهم ساختن مسلمانان به دست داشتن در این حادثه،  نیز این ظن و گمان را تقویت می کند.

درباره حادثه سرنگونی هواپیمای TWA در اقیانوس اطلس که سخنران اسرائیلی آن را به «تروریسم اسلامی» نسبت داده نیز باید گفت دفتر تحقیقات فدرال آمریکا هر گونه عملیات خرابکاری در این حادثه را بعید دانسته است.

در حادثه انفجار بمب در شهر نجف که کشته شدن ۱۸۰ تن از شیعیان نمازگزار را در پی داشت، ادعا شد که مسلمانان سنی عامل انفجار بمب بوده اند ولی حسن روحانی عضو شورای امنیت ملی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب  الله لبنان سازمان جاسوسی اسرائیل «موساد» را عامل این بمب گذاری دانستند. از این رو تلاش سخنران اسرائیلی برای نسبت دادن این انفجار به اهل سنت تاکیدی بر نگرش اسرائیل در جهت تحریک افکار عمومی و بدنام کردم مسلمانان است. شاید تمایل و اشتیاق این عامل مزدور «موساد» برای متهم ساختن مسلمانان به تروریسم بنا به گواهی مورخین یهود تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر این حقیقت است که به گفته آنها اسرائیل بر پایه ترور و پاکسازی نژادی شکل گرفته است.

و کشتار دیر یاسین، القبیه، کفر قاسم و الطنطور نمونه های بارز آن به شمار می رود. پروفسور «شاحاک» یک اسرائیلی استاد شیمی دانشگاه تل آویو و جزو اولین صهیونیست های اسرائیل در کتاب خود به نام تاریخ یهود و دین یهود صفحه های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ می گوید: ریشه همه مشکلات علیه فلسطینی ها اعم از پاکسازی نژادی، غصب اراضی و نابودی اموال آنها ناشی از خوی مردم آزاری اسرائیل است و منشاء آن در کتاب های مقدس یهود که غیریهودیان را جزو حیوانات می داند وجود دارد.

یک صهیونیست به نام «ابراهام بورج» رئیس سابق کنست اسرائیل در مقاله ای که از وی در روزنامه های عبری و آمریکایی چاپ و از رسانه های گروهی پخش شد می گوید: دولت اسرائیل بر مبنای ظلم و ستم و فساد پایه گذاری شده و سرنوشت آن نابودی است و چه بسا افرادی چون من آخرین نسل صهیونیست در این سرزمین باشیم.

با این وجود سخنران اسرائیلی همچنین برای بدنام کردن اسلام با اشاره به صدام حسین رئیس جمهوری مخلوع عراق می گوید وی یک میلیون تن را کشت و مسلمانان، مسیحیان را در خاورمیانه تحت ظلم و ستم قرار می دهند و درصد جمعیت مسیحیان در قرن گذشته از ۲۵ درصد به ۲ درصد کاهش یافته است و مسلمانان مسیحیان را از فلسطین بیرون راندند و شیخ عکرمه صبری مفتی بیت المقدس در تاریخ ۱۲/۹/۲۰۰۳ قتل تمام مسیحیان و یهودیان را واجب دانست.

به هر حال ما از این سخنران اسرائیلی می خواهیم تا این ادعای دروغین خود را ثابت کند. ولی درباره صدام حسین نیز باید گفت که او شریک و دوست آمریکا بود و آنها وی را به انواع سلاح های شیمیایی مجهز کردند تا با ایران بجنگد. از این گذشته، رامسفلد وزیر دفاع آمریکا در سال ۱۹۸۲ با صدام حسین به منظور همکاری و هماهنگی با وی در اداره جنگ علیه ایران ملاقات کرد.

در پاسخ به این ادعای سخنران اسرائیلی که اقلیت های غیرمسلمان در کشورهای مسلمان تحت ظلم و ستم قرار می گیرند، باید گفت که به اعتراف مورخین نصارا و یهودی، اسلام دین تسامح است و با سایرین برخوردی ملایمت آمیز دارد. گوستاو لوبون مورخ مسیحی می گوید: تاریخ، مردمی مهربان تر از اعراب را نمی شناسد و شاحاک دانشمند یهودی اسرائیلی نیز در کتاب خود به نام تاریخ یهود می گوید: مسلمانان به یهودی ها ظلم و ستم نکرده اند و دست به کشتار آنها نزده اند. مسلمانان بیش از هزار سال در خاورمیانه حکومت کرده اند و اقلیت های مسیحی در کشورهای اسلامی همواره در آسایش و امنیت بسر برده اند.

در حالی که اگر می خواستند، می توانستند اقلیت ها را از بین ببرند، همانطور که مسلمانان در اندلس و سرخپوستان در آمریکا از بین رفتند.

از این گذشته مسلمانان مانند هیتلر، موسولینی، چرچیل و استالین جنگ جهانی دوم را به راه نیانداختند که بر اثر آن ۵۰ میلیون مسلمان کشته شدند.

سخنران اسرائیلی با خباثت تمام و تلاش آشکار برای تحریک افکار عمومی با اشاره به تحول جمعیتی در غرب گفت: مسلمانان ۲۰ درصد از جمعیت اتریش و ۱۷ درصد از جمعیت فرانسه را تشکیل می دهند و طی چند دهه آینده این کشورها به تملک مسلمانان در خواهد آمد. وی سپس از روی خباثت از آنها پرسید که آیا شما چنین چیزی را می پذیرید؟ ولی گویا این سخنران اسرائیلی فراموش کرده است که حرکت تاریخ بر اثر مهاجرت های بزرگ ملت ها، قبایل و انتقال اندیشه ها و عقاید صورت گرفته است و خصوصا تاریخ اروپا نیز خود با مهاجرت قوم های گات، کولی ها و ویندال و... آ شنایی دارد.

از این رو مسلمانان با اهدای خون خود در راه آزادی اروپا و اتحاد و یکپارچگی آن سهیم بوده اند. همچنانکه در بازسازی اقتصادی آن که بر اثر جنگ های پی درپی از بین رفته بود مشارکت داشته اند. دهها هزار دانشمند، متفکر و مخترع مسلمان با دانش و بینش و تخصص های خود به کشورهای اروپایی غنا بخشیده اند. به هر حال مسلمانان مقیم اروپا هیچ تمایلی به سلطه و تصرف این کشورها ندارند بلکه هدفشان زندگی توأم با صلح و صفا در کنار دیگران است و جا و مکانی بیش از آنچه دیگران از جمله یهودیان دارند،  نمی خواهند.

ولی اگر بنا به درخواست این سخنران یهودی، مسلمانان از اروپا اخراج شوند، چرخ اقتصاد اروپا از حرکت باز می ایستد و بسیاری از این کشورها فرو می پاشد. زیرا گزارش های رسمی منتشر در اسناد اروپایی همواره بر نیاز مستمر اروپا به مهاجرت سالانه دست کم نیم میلیون مهاجر برای حفظ و بقای کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاکید شده است.

سخنران اسرائیلی همچنین از تهدید و خطر اسلام برای جهان سخن گفته و مدعی است که عربستان سعودی دارای موشک های دوربرد می باشد و در سخنانی تحریک آمیز علیه پاکستان می گوید: عربستان سعودی چندین بمب اتمی از پاکستان خریداری کرده است. وی همچنین می گوید ایران در صدد دستیابی به سلاح های اتمی است و خود را برای جنگ سرنوشت ساز برای نابودی یهود و نصارا و ظهور مسیح یا مهدی موعود -بنا به اعتقاد مسلمانان- آماده می کند. وی می پرسد آ یا باید به آ نها اجازه چنین اقدامی را بدهیم؟

در حقیقت وی می خواهد با این گونه اظهارات توجه افکار عمومی را نسبت به زرادخانه اتمی و شیمیایی و بیولوژیکی اسرائیل که برای تسلط بر خاورمیانه تدارک دیده است منحرف سازد. شاحاک، پرفسور اسرائیلی که خبر زرادخانه اتمی اسرائیل را فاش ساخت در نوشته های خود می گوید: اسرائیل نه تنها تهدید برای ملت یهود و کشورهای عربی و خاورمیانه بلکه تهدید علیه کل جهان می باشد. این فرد بهترین شاهدی است که از بین خود اسرائیلی ها به این موضوع گواهی داده است

/ 0 نظر / 23 بازدید